The AssaultCube Quotes Thread
Quote:<Gibstick> http://en.wikipedia.org/wiki/File:Date.png
<Gibstick> look at how queer Canada is
Thanks given by:
The truth is revealed.

Quote:[14:09] <carl_glass_original> yes i am bogan
Thanks given by:
Quote:[13:17] <+Darkside_> jk ily <3
[13:17] <JoeSmith> lol
[13:18] <JoeSmith> shh.....
[13:18] <+Darkside_> xD
[13:20] <Fate> waitwut...
[13:20] <Fate> dark is...bisexual....?
[13:20] <Fate> righto
[13:21] <JoeSmith> he likes my butt
[13:21] <JoeSmith> its plump
[13:22] <Fate> o_O
[13:22] <Fate> dammit joe, thanks for giving me a sick image in my head
[13:22] <Fate> =.=
[13:26] <JoeSmith> lol
[13:26] <JoeSmith> you wanna touch it
[13:26] <JoeSmith> lol
[13:26] <+Darkside_> what fate?
[13:26] <+Darkside_> I AM NOT BISEXUAL
[13:27] <+Darkside_> =.=
Thanks given by:
It's a bad sign when you have to reload your knife...
Thanks given by:
(11 Jan 11, 04:53AM)Darkbee Wrote: I've heard that the TI-89 might not be able to run as a server but it will plot a mean graph for you of team killing douches over time, by applying inverse retard logic function.
Thanks given by:
Quote:ShadowFlameZ was kicked from #assaultcube by Gibstick [Gibstick]
<ShadowFlameZ> gibstick why'd you kick me
<Gibstick> cause someone had to be kicked
Thanks given by:
Noob : How do i level up in this game?
Me : type /quit it's a cheat to get you to level 100
Noob : /quit right?
Me : Yes it's easier
Noob : If you say so
Me: kk do it
Noob :/quit
Player Noob Disconnected
Thanks given by:
Quote:[00:19] <FooD_> Quinnw I love you
[00:19] <quinnw> No
[00:19] <FooD_> quinnw I love you
[00:19] <quinnw> No
[00:20] <FooD_> yes
[00:20] <quinnw> No
[00:20] <FooD_> I do
[00:20] <quinnw> No
[00:20] <FooD_> YES
[00:20] <quinnw> No
[00:20] <FooD_> DONT AVOID ME
[00:20] <quinnw> No
[00:20] <FooD_> I LOVE YOU
[00:21] <FooD_> quinnw
[00:21] <FooD_> I love you
[00:21] <quinnw> No
[00:21] <FooD_> yes
[00:21] <quinnw> No
[00:21] <FooD_> yes
[00:21] <quinnw> No
[00:21] <FooD_> yes
[00:21] <quinnw> No
[00:21] <FooD_> yes
[00:21] <quinnw> No
[00:22] <FooD_> yes
[00:22] <quinnw> No
[00:22] <quinnw> No
[00:22] <quinnw> No
[00:22] <FooD_> yes
[00:22] <quinnw> No
[00:22] <FooD_> yes
[00:22] <quinnw> No
[00:22] <FooD_> yes
[00:22] <FooD_> yes
[00:22] <FooD_> yes
[00:22] <quinnw> No
[00:22] <FooD_> yes
[00:22] <quinnw> No
[00:22] <FooD_> yes
[00:22] <quinnw> No
[00:22] <FooD_> yes
[00:22] <quinnw> No
[00:22] <FooD_> yes
[00:22] <quinnw> No
[00:22] <FooD_> yes
[00:22] <quinnw> No
[00:22] <FooD_> yes
[00:22] <quinnw> Yes
[00:22] <FooD_> yes
[00:22] <FooD_> :D
[00:22] <quinnw> Fail
[00:22] <quinnw> No
[00:23] <FooD_> no you said yes
[00:23] <quinnw> No
[00:23] <FooD_> GhostE_
[00:23] <FooD_> I love you
Ah the swift speed at which young love moves.
Thanks given by:
Quote:[17:47] <Fate> go complain to jamz
[17:47] <Fate> or something
[17:47] <whopxer> im suprised i have never been BL* yet lol
[17:48] <Fate> i'd be delighted
[17:48] <Fate> :P
[17:48] <whopxer> i have been a dick for 2 1/2 years now
[17:48] <whopxer> shut up Fate
[17:48] <Fate> rofl
[17:48] <whopxer> stupid ausie
[17:48] <@JoeSmith> well if you spam our IRc like you did a couple of hours ago, ill ban you from this IRC
[17:48] <@Darkside_> whens your aniversary whopxer?
[17:48] <whopxer> aniversary?
[17:48] <whopxer> for 3 years?
[17:48] <@Darkside_> for being a dick
[17:49] <@JoeSmith> haha dark
[17:49] <whopxer> on my next birthday
[17:49] <@Darkside_> oh, congrats in advance

*BL = blacklist
Thanks given by:
Quote:[18:22] <Orynge> I did some guy called PriceChubby today...
Thanks given by:
[Image: number25.png]

Uploaded with ImageShack.us

I joined the server and found this convo and thought it was funny and brought it here I blacked names for privacy. Enjoy it!
Thanks given by:
Best comeback ever!

[Image: number26.png]

Uploaded with ImageShack.us

mod edit: don't double post
Thanks given by:
(14 Jan 11, 11:53PM)Elven Wrote: Whenever I run my servers everything electronic in my house shuts down phones, computers, ps3, ect.
I need help telling me what the problem is can anyone help me?

Awesome (in best AC voicecom voice)
Thanks given by:
(05 Jan 11, 01:34AM)Dark$aint Wrote: * Me-and-you is not gay...he's just curious.
<sn1p3r_sh0t> not? xD
<sn1p3r_sh0t> nah just joking :D
<MajHillis> Ooh ooh
<MajHillis> We're no strangers to love
<MajHillis> You know the rules and so do I
<MajHillis> A full commitment's what I'm thinking of
<MajHillis> You wouldn't get this from any other guy
<MajHillis> I just wanna tell you how I'm feeling
<MajHillis> Gotta make you understand
<MajHillis> Never gonna give you up
<MajHillis> Never gonna let you down
<MajHillis> Never gonna run around and desert you
<MajHillis> Never gonna make you cry
<MajHillis> Never gonna say goodbye
<sn1p3r_sh0t> someone kick him
<MajHillis> Never gonna tell a lie and hurt you
<MajHillis> We've known each other for so long
<MajHillis> Your heart's been aching but
<MajHillis> You're too shy to say it
<sn1p3r_sh0t> someone kick him!!!!
<MajHillis> Inside we both know what's been going on
* waffles has quit (Quit: http://www.mibbit.com ajax IRC Client)
<MajHillis> We know the game and we're gonna play it
<MajHillis> And if you ask me how I'm feeling
* LlamaDemon removes channel operator status from MajHillis
<JamJam> majhillis what song are u singing?
* LlamaDemon gives voice to MajHillis
<MajHillis> Never gonna give you up
<Me-and-you> woah.
<sn1p3r_sh0t> were all rickrolld
<MajHillis> Never gonna let you down
<MajHillis> Never gonna run around and desert you
<MajHillis> Never gonna make you cry
<sn1p3r_sh0t> tOMG
<MajHillis> Never gonna say goodbye
<sn1p3r_sh0t> tALL OF US
<MajHillis> :D
* LlamaDemon has kicked MajHillis from #=SA= (MajHillis)
<sn1p3r_sh0t> RICK ROLLD
<sn1p3r_sh0t> NOOOO
<JamJam> xD
* MajHillis ([email protected]) has joined #=SA=
* ChanServ gives channel operator status to MajHillis
<sn1p3r_sh0t> OMFG
<JamJam> majhillis what song are u singing?
<LlamaDemon> :D
<Me-and-you> ChanServ Attack!!!!!!!
<MajHillis> lolol
<JamJam> ??
<sn1p3r_sh0t> HE RICKROLLED US
<sn1p3r_sh0t> NOOOOOOOO!!!!
<Me-and-you> withouts the vid...
<JamJam> what is rickrolled?
<sn1p3r_sh0t> xD
<Me-and-you> This must go on AC quotes
<MajHillis> google it
<MajHillis> aye it should
<MajHillis> :D
<sn1p3r_sh0t> lolol
<JamJam> oh maj
<JamJam> DIE POTATO!
<sn1p3r_sh0t> he rickrolld us :( so sad

IRC rickroll'd....
Thanks given by:
Quote:* NightHawkd ([email protected]) has joined #=RM=
* ChanServ gives voice to NightHawkd
<JamJam> -addbadword *rofl*
<NightHawkd> thanks
<NightHawkd> rofl
* SpamServ has kicked NightHawkd from #=RM= (Badword "*rofl*" has been found in channel message.)
<JamJam> dont look at me
<Maj> LOL
<JamJam> LOL!
* NightHawkd ([email protected]) has joined #=RM=
* ChanServ gives voice to NightHawkd
<NightHawkd> XD
<JamJam> LOL nite :D
<ShadowZ> -addbadword *XD*
-SpamServ- The badword *XD* has been added to the badword list of channel #=RM=.
<JamJam> u made my night :D
<NightHawkd> -deletebadword *rofl*
* SpamServ has kicked NightHawkd from #=RM= (Badword "*rofl*" has been found in channel message.)
<JamJam> nonononononono not x and the d
* NightHawkd ([email protected]) has joined #=RM=
* ChanServ gives voice to NightHawkd
<NightHawkd> lol
* SpamServ has kicked NightHawkd from #=RM= (Badword "*lol*" has been found in channel message.)
* NightHawkd ([email protected]) has joined #=RM=
* ChanServ gives voice to NightHawkd
* SpamServ sets ban on *!*@c-69-140-11-193.hsd1.md.comcast.net
* SpamServ has kicked NightHawkd from #=RM= (Join flooding the channel is against the channel rules.)
<JamJam> ...
<Maj> LOL!
<JamJam> !delban NightHawkd
* ChanServ removes ban on *!*@c-69-140-11-193.hsd1.md.comcast.net
<JamJam> come baaaaaaaaaaaack
* NightHawkd ([email protected]) has joined #=RM=
* ChanServ gives voice to NightHawkd
<NightHawkd> thanks
<ShadowZ> yavelcome
<NightHawkd> <3
<NightHawkd> dammit
<ShadowZ> wut
<NightHawkd> i cant r.o.f.l
<ShadowZ> yeah u can
<JamJam> lol
<ShadowZ> we deleted it
<NightHawkd> rofl
* SpamServ has kicked NightHawkd from #=RM= (Badword "*rofl*" has been found in channel message.)
<Maj> FAIL
<JamJam> lolololololol!!!!!!!!1
* NightHawkd ([email protected]) has joined #=RM=
* ChanServ gives voice to NightHawkd
<NightHawkd> fags
<NightHawkd> knew i shouldnt of listened =/
<ShadowZ> <3 u
<Maj> lol
<JamJam> lol shad
<NightHawkd> r.o.f.l
<JamJam> lol maj
<NightHawkd> stfu
<ShadowZ> -addbadword *r.o.f.l*
-SpamServ- The badword *r.o.f.l* has been added to the badword list of channel #=RM=.
<JamJam> fayul
<NightHawkd> -addbadword *ShadowZ*
<Maj> lol
<JamJam> max of 20
<ShadowZ> nope
<NightHawkd> dammmit
<NightHawkd> wow
<NightHawkd> why did it not give me op?
<ShadowZ> lol
<NightHawkd> seriously this channel is being gay atm (I dont mean u guys)
<JamJam> dont blame the channel :o
<NightHawkd> r.o.f.l
* SpamServ has kicked NightHawkd from #=RM= (Badword "*r.o.f.l*" has been found in channel message.)
<ShadowZ> we took away your op lol
* NightHawkd ([email protected]) has joined #=RM=
* ChanServ gives voice to NightHawkd
<JamJam> LOLOL!!!!!!!!!!!!!
<NightHawkd> ima just stop talking in here =/
* SpamServ has kicked NightHawkd from #=RM= (Badword "*=/*" has been found in channel message.)
<ShadowZ> LOL!
* NightHawkd ([email protected]) has joined #=RM=
* ChanServ gives voice to NightHawkd
<NightHawkd> ok i give up
<NightHawkd> bb
<JamJam> lmfao dude XD
* NightHawkd ([email protected]) has left #=RM=
(sorry if this is too long)
Thanks given by:
[Image: lolpze.png]

GG AC
Thanks given by:
Quote:<DrauL>im from New Zealand
<DrauL>i like SHEEP
<DrauL>:)
<DES|Woolly>you guys REALLY like sheep
<DES|Woolly>just sayin'
<DrauL>We do.
Quote:<DrauL>my hair is like brow
<DES|Woolly>so we're not gingers
<DES|Woolly>our souls are small, but are there.
Thanks given by:
(19 Jan 11, 04:13AM)Gibstick Wrote: Nice job! Practicing with bots is a good idea, because they have aimbot just like people online because they have excellent aim, which is required in OSOK.
Thanks given by:
Code:
[22:47] <@Huntsman> I just modded most of my miscellaneous folder on my laptop
[22:47] <@Huntsman> holy shit
[22:47] <@Huntsman> I actually spelt miscellaneuous right
Thanks given by:
(20 Jan 11, 02:25PM)Darkbee Wrote:
(20 Jan 11, 05:36AM)Ronald_Reagan Wrote: I give up on being "secretive"
My true identity

You really think that's going to work? Come on! We all know you're smoking it up with Elvis and Hendrix somewhere just 5 miles outside the New Mexico border.... Mr PRESIDENT!

P.S. Is it true that Walt Disney gets thawed out from time to time and joins in the action?

(21 Jan 11, 01:15AM)Ronald_Reagan Wrote: ...
yes, now-adays he is mostly pretty chill and hangin wit us folks.

Thanks given by:
(10 Dec 10, 07:02PM)JGAN Wrote: http://forum.cubers.net/thread-1719.html

epic fail.

Nominated for biggest fail thread of 2011. That's pretty sad, considering it's not even February yet :)
Thanks given by:
(22 Jan 11, 03:18AM)eftertanke Wrote:
(10 Dec 10, 07:02PM)JGAN Wrote: http://forum.cubers.net/thread-1719.html

epic fail.

Nominated for biggest fail thread of 2011. That's pretty sad, considering it's not even February yet :)


I WILL beat that record!

Get ready for the most stupid/retarded/fail-ish/useless/crap thread ever in some weeks...
Thanks given by:
Quote:[17:28] <JoeSmith> im jsut trying to get hype to a certain place to where we could take pictures of our penises ( crips baby penis ) and send it to another clans forum and they know we are joking.
[17:28] <+Fate> wtflol
[17:29] <JoeSmith> you get what i mean fate
[17:29] <@ikljo> HAHAHA
[17:29] <@ikljo> IDK about you, they might think yours is a joke, but when they see mine, they know im packing a serious punch

lol.
Thanks given by:
(16 Jan 11, 03:05PM)Bloodsport Wrote: Join a beginner level clan like woop, and learn a bit there first.
Thanks given by:
(22 Jan 11, 03:18AM)eftertanke Wrote:
(10 Dec 10, 07:02PM)JGAN Wrote: http://forum.cubers.net/thread-1719.html

epic fail.

Nominated for biggest fail thread of 2011. That's pretty sad, considering it's not even February yet :)

That thread was from 2010...
Thanks given by:
Quote:[23:48]<[ausD]DrauL> mate you got it all wrong, we need killstreaks
[23:48]<@Orynge> Yeah, because an RVSF getting a chopper gunner on ac_mines would do a lot
Thanks given by:
Quote:<Drakas> dude wat
<Shorty> dude wat
<Drakas> dude wat
<Majikal> what dude?
<Drakas> dude wat
<Drakas> dude wat
<Drakas> what is that
<Syntaxed> dude wat
<Drakas> dude wat
<Dr_Undead_MD> wat dude
<Wawa|zzzz> what???
<Majikal> stfu
<Drakas> dude wat
<Wawa|zzzz> what?
<Drakas> dude wat
<Drakas> is dat
<Shorty> dude wat
<Drakas> dude wat
<Shorty> dude wat
<Drakas> dude wat
<Majikal> dad is the best command on irc
<Shorty> dude wat
<Drakas> dude wat
<Shorty> dude wat
<Drakas> dude wat
<Shorty> dude wat
<Drakas> dude wat
<Shorty> dude wat
<Drakas> dude wat
<Shorty> dude wat
<Drakas> dude wat
<Shorty> dude wat
<Drakas> dude wat
<Shorty> dude wat
<Drakas> dude wat
<Shorty> dude wat
<Syntaxed> dude wat
<Drakas> dude wat
<Shorty> dude wat
<Syntaxed> dude wat
<Drakas> dude wat
<Shorty> dude wat
<Shorty> dude wat
<Syntaxed> dude wat
<Drakas> dude wat
<Shorty> dude wat
<Syntaxed> dude wat
<Shorty> dude wat
<Drakas> dude wat
<Syntaxed> dude wat
<Shorty> dude wat
<Drakas> dude wat
<Syntaxed> dude wat
<Shorty> dude wat
<Syntaxed> dude wat
<Drakas> dude wat
<Syntaxed> dude wat
<Shorty> dude wat
<Majikal> !kick Drakas Shorty Syntaxed
<Drakas> dude wat
<Shorty> dude wat
<Drakas> dude wat
<Shorty> ahahaha
<Drakas> dude wat
<Shorty> dude wat
<Syntaxed> dude wat
<Drakas> dude wat
<Drakas> kkk
<Shorty> dude wat
<Drakas> dude wat
<Drakas> xD
<Drakas> D:
<Drakas> xD
<Drakas> dude wat
<Majikal> STFU CUNTS
<Drakas> k
<Drakas> dude
<Shorty> wat
<Drakas> :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Thanks given by:
[20:36] <pacee> ud boh2?
[22:03] <titi> ?
[22:04] <pacee> hy kirai ud boh2?
[22:08] <titi> ih ja dkf
[22:09] <pacee> gi mn?
[22:10] <pacee> hlo
[22:29] <titi> htnd
[22:29] <titi> vgh
[22:29] <titi> uu
[22:29] <pacee> y,main kesini yuk
[22:38] <pacee> main yuk
[22:38] <pacee> hloooooooooo
[22:44] <titi> mu?
[22:45] <titi> mrde=?
[22:45] <titi> aa!
[22:45] <titi> luliop!
[22:45] <pacee> main ke bandung yuk
[22:54] <titi> oh, so you're gay right?
[22:55] <pacee> yyy
Thanks given by:
(22 Jan 11, 07:57AM)Orynge Wrote: That thread was from 2010...

Ouch... Oops.
Thanks given by:
Bullpup Wrote:I remember my first week of photoshop, I would........... Hey look a bird.
Thanks given by: