Bonjour
#31
(02 Mar 12, 04:21AM)MerCyKiL Wrote: -.- etrange means foreign dude

Wrong! étrange means strange and étranger means foreign...

French is a very complicated lingo.
Thanks given by:
#32
je ne parle pas francais. parles anglais sil vous plait, parce que le francais est tres tres tres impossible D:
Thanks given by:
#33
(02 Mar 12, 10:52AM)Fate Wrote: parce que le francais est tres tres tres impossible D:

Impossible n'est pas français! XD

Thanks given by:
#34
[Image: trollface.png]
Troll visage
Thanks given by:
#35
(02 Mar 12, 07:39AM)DES|Cleaner Wrote:
(02 Mar 12, 04:21AM)MerCyKiL Wrote: -.- etrange means foreign dude

Wrong! étrange means strange and étranger means foreign...

French is a very complicated lingo.

dammit
Thanks given by:
#36
(02 Mar 12, 12:06PM)DES|Cleaner Wrote:
(02 Mar 12, 10:52AM)Fate Wrote: parce que le francais est tres tres tres impossible D:

Impossible n'est pas français! XD

* impossiblé

heheh.. :)
Thanks given by:
#37
hmm tu révises la seconde guerre mondiale?

Bref j'ai regardé les 5 premières minutes de ta démo car même si moi aussi j'utilise l'ar, j'avoue que c'est assez chiant à regarder. Sur douze je te conseille plutôt le sniper c'est bien plus efficace que l'ar (et sur depot aussi).

En plus c'est assez facile de mettre des HS (parce que c'est une map plate et remplie de débutants) et donc on a plus de fun.

Sinon juste pour te dire que tu devrais essayer d'aller visiter le coté gauche de la map, c'est cool aussi même si les HP sont plus difficiles d'accès et c'est donc plus dur de ratio whore :p
Thanks given by:
#38
(05 Mar 12, 12:06AM)Edward Wrote: parce que c'est une map plate et remplie de débutants) et donc on a plus de fun
[Image: lol-face_160139194.gif]
English:

"Because it's a flat map full of newbies) that's why we have more fun."

:D
Thanks given by:
#39
mmm thats quite a bad behaviour. Translate all the sentence and dont troll please.

Edward Wrote:En plus c'est assez facile de mettre des HS (parce que c'est une map plate et remplie de débutants) et donc on a plus de fun.

Edward Wrote:Moreover, its more easy to headshot (because its a flat map and there is a lot of beginners) thats why we can have more fun.

First Ive never said noob but beginners (less offensive imo)
And secondly I have more fun because of HEADSHOTS and not because of its a flat map full of beginners. The parenthesis is here to explain why headshot are easier and not to say why I have fun.
Finally I have fun when I HS people and I dont give a shit about your opinion. Please dont do offtopic and personal attack here is not the place.

Edit : And hey, look under my name :p Speciale dedicace....
Edit 2 : 25 posts = signature \0/ (finally your post is not such useless as expected)
Thanks given by:
#40
(05 Mar 12, 11:41AM)Edward Wrote: First Ive never said noob but beginners (less offensive imo)

Watch your words, i didn't say "noob" but "newbie" who means "novice".
"Novice" is not offensive IMO.

Quote:Selon eux, newbie est le terme utilisé pour décrire un nouveau venu qui a le vouloir d'apprendre, tandis que noob ou n00b est le terme utilisé pour décrire une personne dans le non-vouloir d'apprendre comment jouer à un certain jeu vidéo ou dans toutes autres choses de la vie courante.
Thanks given by:
#41
Stop it children, please. Go and argue semantics in your own thread.
Thanks given by:
#42
well. the time has come to completely destroy this thread. i will use only a couple words to do so.

Dear tripleENTENTE,

Bawnjer.

Signed,
MerCy
Thanks given by:
#43
^^ not couple of words
Thanks given by:
#44
Yes.
Thanks given by: