Have i been blocked from AC?
#1
I think i've been banned from AC - my username was Colby_Jansen
Thanks given by:
#2
You watch a lot of MLG meme videos, decrease it and you will be uncbl'd in 2 month.
Thanks given by:
#3
You are banned for "persistent vote abuse".
Thanks given by:
#4
Hoi jongens, waarom leg ik er nu uit? v anmiddag schreeuwde ereen kick ladoucereduce en gelijk hoppa eruit. ?? geen teamkil, gewoon een die had het niet kon winnen, en ik had een goede score gehad, dan schreeuwt ereen kick ladouce en gelijk reageert de server niet meer, iemand die het ken herstelllen aub (dani?)
Thanks given by:
#5
ken je duidelijker zijn ? wat voor antwoord ?

jongens ken iemand even kijke n of ik gebannen ben, zoja waarom? ben geen teamkiller van cheater. radarlove  of redouceresume , kreeg een berichtje van HF ?!   met vergeet het maar, gisteren had iuk een goede score, dan gilt er een block ledouce  en hoppa  ik leg uit het spelletje, uurtje  later na gewoon verder te hebben gespeeld  regeert de server niet meer ??, iemand  die positief  helpt  en normaal antwoorden heeft,    Gepla[b]Geplaatst door mhsaleh - 2 uur geledenatst door mhsaleh - 2 uur geleden...Je weet al het antwoord daarop  
[/b]
Verspil geen tijd 
hf
v
Thanks given by:
#6
@radarlove: a few months ago you had a ban for intentional teamkilling, which was removed. Recently you have too many teamkills (for example 10 in one 10-minutes match) - you have to play just more cautiously. :)
Tips for you to avoid teamkills:
1. use R key to reload a weapon, if magazine isn't empty, instead of shoot to the end of magazine and wave the weapon around;
2. look where you throw grenades, especially in own base.

In Dutch you can talk with Dani/Medusa. :)
Thanks given by:
#7
oke thanxs i used granates , and it is great en helpfull, but sometime s there walking a teammte and then i `m teamkilling but i said sorry , how can i find medusa or dani ? regards
Thanks given by:
#8
Ik ben hier, als je op 'PM' klikt (onderaan dit bericht) dan kan je mij een privé bericht sturen of gebruik deze link om een praatje te maken op IRC.
Thanks given by:
#9
I think I'm blocked again, but i don't know the reason...
Thanks given by:
#10
(30 Dec 18, 09:36PM)genithebest Wrote: I think I'm blocked again, but i don't know the reason...

Me too
Thanks given by:
#11
(23 Nov 18, 10:48AM)Medusa Wrote: Ik ben hier, als je op 'PM' klikt (onderaan dit bericht) dan kan je mij een privé bericht sturen of gebruik deze link om een praatje te maken op IRC.

As if Medusa could excite me more, now she's typing in tongues.

And because most people don't speak Dutch...

(23 Nov 18, 10:48AM)Medusa Wrote: I am here, if you click on 'PM' (at the bottom of this message) you can send me a private message or use this link to have a chat on IRC.
Thanks given by: J.M.Kane
#12
(30 Dec 18, 09:36PM)genithebest Wrote: I think I'm blocked again, but i don't know the reason...

I'm sorry for that, mistake (ban was active for about 2 days).
Thanks given by: